صحرا موسوی هستم فارغ تحصیل رشته سینما و ساکن لندن . ا

31.12.12


 تولدم ، روز نو، سال نو

روزی که زودتراز همیشه بیدار شدم تا شکر گذار نعمتهایی باشم که دارم. روزی که بعد از مدتها خواستم دعا کنم و دعا
کردم برای تکرار بهترین اتفاقات زندگی و برای صبور بودن هنگام  ما ندن های  پوچ  برایی سلامتی مادرم  برای خوشی همه .
برای قدردانی به داشتن بهترین فامیل که همیشه با گذشت بودند و مرا حمایت کردند. برای دوستان خوبی که سر راهم قرار گرفتند و به زندگی من شادی آوردند.
میخواهم از ان پس نگذارم که گم شوم یا کسی دیگری باشم میخواهم خودم باشم با همه دردها و زخمهایم. میخواهم از خودم یاد بگیرم وقتی که خودم را از دریچه دانش و تجربه دیگران میبینم . باید بیشتر بخوانم و عمیقتر نگاه کنم ... سالی که پیش رو دارم باید بسیار متفاوت باشد. بسیارکارهاست که تمام نشده . کتابهای نخوانده و فیلمها ی ندیده. دوستان فرموش شده. و زندگی که با کار عجین شده باید کمی منظم تر  پیش بروم .
فقط برای خودم زندگی نکنم .

No comments:

Post a Comment